Slimme verkeerscamera’s die verkeerdelijk boetes uitschrijven, robots die een black-out krijgen na het leren van een simpel nieuw taakje of een zelfrijdende auto die in de gracht belandt omdat hij het concept ‘bocht’ niet kent. Het zijn enkele voorbeelden van artificiële intelligentie ‘met een minder dagje’. Onderzoekers van KU Leuven proberen AI-systemen flexibeler te maken en ervoor te zorgen dat ze écht intelligent (en foutloos) worden.
Beeld: What’s in a name? © Midjourney
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]