{Onderzoek CIM} Digitale platforms stuwen groei videocontent

Welke mediatoestellen bezitten en gebruiken Belgen het meest? Hoe consumeren ze video en audio? Welke sociale media hebben de meeste vooruitgang geboekt? Op dergelijke (en andere) vragen tracht de CIM een antwoord te formuleren in de jaarlijkse Establishment Survey (ES).
Dat onderzoek heeft als doel om de belangrijkste trends in mediagebruik en het bezit van media-apparatuur te monitoren. Daarnaast wordt de enquête door het CIM ook gecombineerd met overheidsstatistieken om de CIM Golden Standard te definiëren: die wordt gebruikt om een reeks maatstaven te bepalen voor andere CIM-onderzoeken. De ES is gebaseerd op een steekproef van 6.000 enquêtes, waarvan 50% face-to-face gerekruteerd wordt door onderzoeksbureau GfK België en 50% via het eigen CIM MediaWatch-panel. Het veldwerk voor de meest recente editie begon op 1 september 2022 en eindigde op 31 maart 2023 - in die periode werden 6.325 personen ondervraagd.
Het rapport zelf vind je hier. De volledige resultaten van de studie zijn toegankelijk via software voor de CIM-intekenaars van de studie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]