Online apotheek Viata vraagt het aan RCA

Het persoonlijke advies van je apotheker is goud waard. En nu ook online. Dat vormt de rode draad voor de nieuwe campagne die RCA voor de Belgische online apotheek Viata ontwikkelde, met als baseline “vraag het aan Viata”. In alle privacy, zonder gêne. Centraal: kleurrijke en speelse illustraties, wat absurde vragen, en het vertrouwen van een échte apotheek. Online.
RCA stond eveneens in voor de rebranding van Viata en tekent samen met kersvers marketing directeur Alex Stergialis (ex-Hans Anders) de strategische en creatieve krijtlijnen uit van dit Belgisch succesverhaal. Gezondheid!
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]