Online apotheek Viata vraagt het aan RCA

Het persoonlijke advies van je apotheker is goud waard. En nu ook online. Dat vormt de rode draad voor de nieuwe campagne die RCA voor de Belgische online apotheek Viata ontwikkelde, met als baseline “vraag het aan Viata”. In alle privacy, zonder gêne. Centraal: kleurrijke en speelse illustraties, wat absurde vragen, en het vertrouwen van een échte apotheek. Online.
RCA stond eveneens in voor de rebranding van Viata en tekent samen met kersvers marketing directeur Alex Stergialis (ex-Hans Anders) de strategische en creatieve krijtlijnen uit van dit Belgisch succesverhaal. Gezondheid!

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





