Het persoonlijke advies van je apotheker is goud waard. En nu ook online. Dat vormt de rode draad voor de nieuwe campagne die RCA voor de Belgische online apotheek Viata ontwikkelde, met als baseline “vraag het aan Viata”. In alle privacy, zonder gêne. Centraal: kleurrijke en speelse illustraties, wat absurde vragen, en het vertrouwen van een échte apotheek. Online.
RCA stond eveneens in voor de rebranding van Viata en tekent samen met kersvers marketing directeur Alex Stergialis (ex-Hans Anders) de strategische en creatieve krijtlijnen uit van dit Belgisch succesverhaal. Gezondheid!
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]