Het persoonlijke advies van je apotheker is goud waard. En nu ook online. Dat vormt de rode draad voor de nieuwe campagne die RCA voor de Belgische online apotheek Viata ontwikkelde, met als baseline “vraag het aan Viata”. In alle privacy, zonder gêne. Centraal: kleurrijke en speelse illustraties, wat absurde vragen, en het vertrouwen van een échte apotheek. Online.
RCA stond eveneens in voor de rebranding van Viata en tekent samen met kersvers marketing directeur Alex Stergialis (ex-Hans Anders) de strategische en creatieve krijtlijnen uit van dit Belgisch succesverhaal. Gezondheid!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]