Gisteren werd een nieuw online plaform voor autoverkoop gelanceerd in Limburg. Een unieke speler, met een sterke visie: geen concurrentie bieden aan de garages maar nét een bondgenoot zijn.
Als reactie op de veranderende markt, waarbij de zoektocht naar een auto online gebeurt terwijl men voor de aankoop toch een garage verkiest, werd Carza.be gecreëerd. Hier wordt het aanbod aan stockwagens en directiewagens van uitsluitend officiële merkverdelers gepresenteerd. Communicatiebureau Onoff legde een duidelijke communicatieplanning vast met twee doelen: zoveel mogelijk merkverdelers overhalen om hun aanbod op Carza te plaatsen én zoveel mogelijk consumenten overtuigen van de kwaliteiten van Carza. Samen schieten ze nu uit de startblokken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]