De bekende applicatie Shazam, die gebruikt wordt om muziek te herkennen, wordt vaak als hulpje ingeschakeld bij reclamespotjes. Ziehier de top 5 van spotjes die in augustus het meest geshazamd werden, zo meldt door Mobile Network Group.
Paco Rabanne gebruikte Power van Kanye West voor zijn parfum Olympéa.
https://www.youtube.com/watch?v=F69lU6OzA6Q
Mc Donald's met Video killed a radio star van The Buggles.
https://www.youtube.com/watch?v=TY0pu35DENw
Microsoft Windows 10 en een deuntje van Eric Hutchinson, Tell the world.
https://www.youtube.com/watch?v=HjrCG7mi8LM
Kenzo en Totem op de beat van het nummer Slippery slope van The Do.
https://www.youtube.com/watch?v=TMY8wtQMEXA
Pokerstars met het How you like me now van The Heavy.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]