Ontmaskerde A.S.Adventure de mol?

Wie is De Mol? WIE is De Mol? WIE IS DE MOL? Een vraag waarvoor we ons de afgelopen weken massaal hebben ingegraven in de zetel voor de televisie. En maar gissen, nagelbijten en gokken! Wie is de sponsor? Da’s een makkelijke. U moet al zo blind als een mol zijn om de geestige billboards van A.S.Adventure niet gezien te hebben tijdens de uitzendingen.
Head Office kreeg de vraag om een concept te bedenken en te produceren voor de filmpjes van 7 seconden die voor, tijdens of na de afleveringen getoond werden. Dit resulteerde in een reeks originele tips om de Mol te ontmaskeren met behulp van producten uit het outdoor assortiment van het avontuurlijke merk.
Een hartslagmeter die als leugendetector ingezet wordt, een campingvuurtje om de verrader het vuur aan de schenen te leggen of een verrekijker om geen enkele list aan het oog te laten ontsnappen...
https://www.youtube.com/watch?v=MVz6i1mKoR0&list=PLoK-a-u7UGONeoRt2jtc5m8vQxmecGT-N
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]