Ook HLN gaat #ALLINRED

Aansluitend bij de Jupiler #ALLINRED-campagne die in maart 2016 van start ging en waarbij Jupiler alle Belgen wil oproepen om onze Rode Duivels aan te moedigen voor het komende EK, kleurde de cover van Het Laatste Nieuws dit weekend rood. Nadat Jupiler erin slaagde om het Atomium rood te kleuren, hebben ze nu opnieuw een primeur te pakken. Bovendien konden de lezers in de EK-gids die geëncarteerd werd in de krant van afgelopen weekend, een bon voor een gratis blik Jupiler vinden.
Deze actie kwam tot stand na een intense samenwerking tussen AB Inbev, Vizeum/Dentsu Aegis Network, Famous en Brand Tales van de Persgroep Advertising.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]