Aansluitend bij de Jupiler #ALLINRED-campagne die in maart 2016 van start ging en waarbij Jupiler alle Belgen wil oproepen om onze Rode Duivels aan te moedigen voor het komende EK, kleurde de cover van Het Laatste Nieuws dit weekend rood. Nadat Jupiler erin slaagde om het Atomium rood te kleuren, hebben ze nu opnieuw een primeur te pakken. Bovendien konden de lezers in de EK-gids die geëncarteerd werd in de krant van afgelopen weekend, een bon voor een gratis blik Jupiler vinden.
Deze actie kwam tot stand na een intense samenwerking tussen AB Inbev, Vizeum/Dentsu Aegis Network, Famous en Brand Tales van de Persgroep Advertising.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]