Google selecteerde in België 18 bureaus voor hun Elevator-programma. De selectie werd gemaakt op basis van de groei en het potentieel van de bureaus. Met dit programma wil Google de bureaus van de toekomst helpen om te groeien en zo hun potentieel sneller te bereiken.
Digital agency Hybrid Media is een van de geselecteerde bureaus voor dit programma - eerder konden onder meer nmg (Aarschot) en Kingsberry (Lier) hetzelfde melden. Men is bij Hybrid Media enorm blij met deze kans en bereid om het onderste uit de kan te halen zodat ze hun potentieel ten volle kunnen benutten. Ze zullen persoonlijke coaching krijgen van Robert Craven, die actief is op internationaal niveau met sterke referenties van onder anderen Richard Branson. Met persoonlijke tips en groepssessies zal Hybrid Media uitgedaagd worden om hun eigen strategie vanuit een kritisch perspectief te bekijken en te optimaliseren. “We zijn blij met de selectie en we zien het als een beloning voor ons harde werk van de voorbije jaren. We zijn ook enorm gemotiveerd om onze groeiambities voor de volgende 3 jaar met behulp van een erkende methodologie, waar ik zelf honderd procent achter sta, te verwezenlijken,” zegt Johan Elias, zaakvoerder van Hybrid Media.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]