Naar aanleiding van het stijgend aantal besmettingen van het coronavirus in België heeft Lijncom haar digitale schermen in de premetro van Antwerpen ter beschikking gesteld aan de Vlaamse Overheid. Lijncom, dochteronderneming van De Lijn, steunt de informatiecampagne van het Agentschap voor Zorg en Gezondheid om mogelijke besmettingen te vermijden.
De komende weken zullen de Antwerpse schermen regelmatig diverse praktische tips voor gezondheidshygiëne weergeven. Deze dragen bij voor de zorg voor jezelf en zo ook voor andere en de verdere verspreiding van het Coronavirus. Lijncom vult hiermee ook haar maatschappelijke rol in om via haar dragers met de Vlaamse burger te communiceren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]