Naar aanleiding van het stijgend aantal besmettingen van het coronavirus in België heeft Lijncom haar digitale schermen in de premetro van Antwerpen ter beschikking gesteld aan de Vlaamse Overheid. Lijncom, dochteronderneming van De Lijn, steunt de informatiecampagne van het Agentschap voor Zorg en Gezondheid om mogelijke besmettingen te vermijden.
De komende weken zullen de Antwerpse schermen regelmatig diverse praktische tips voor gezondheidshygiëne weergeven. Deze dragen bij voor de zorg voor jezelf en zo ook voor andere en de verdere verspreiding van het Coronavirus. Lijncom vult hiermee ook haar maatschappelijke rol in om via haar dragers met de Vlaamse burger te communiceren.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]