Naar aanleiding van het stijgend aantal besmettingen van het coronavirus in België heeft Lijncom haar digitale schermen in de premetro van Antwerpen ter beschikking gesteld aan de Vlaamse Overheid. Lijncom, dochteronderneming van De Lijn, steunt de informatiecampagne van het Agentschap voor Zorg en Gezondheid om mogelijke besmettingen te vermijden.
De komende weken zullen de Antwerpse schermen regelmatig diverse praktische tips voor gezondheidshygiëne weergeven. Deze dragen bij voor de zorg voor jezelf en zo ook voor andere en de verdere verspreiding van het Coronavirus. Lijncom vult hiermee ook haar maatschappelijke rol in om via haar dragers met de Vlaamse burger te communiceren.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]