Ook Metro schrapt bureaucommissie

De voorbije maand kondigden heel wat regies aan om vanaf januari 2017 de bureaucommissie af te schaffen. Metro volgt deze trend en kiest dus voor een systeem van bruto tarieven waarop een commerciële korting berekend wordt. “In principe gaat het over niet meer dan een naamswijziging van het woord bureaucommissie,” zegt Monique Raaffels, algemeen directeur van Metro. “Aangezien mogelijk alle printregies het systeem behouden van 15% door te rekenen in de commerciële negotiaties, verandert er in feite niets aan de nettoprijs. Door de trend van de markt te volgen, zullen adverteerders wel transparant prijzen kunnen vergelijken in het krantensegment.”
De nieuwe tarifering zal ook bij Metro gehanteerd worden vanaf 2017.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]