AB Inbev, Alken-Maes en Gordon Finest Beers – alle drie leden van FEVIA en Fost Plus – slaan de handen in elkaar voor een opvallende reclamecampagne tegen zwerfvuil. Mooimakers, het Vlaamse samenwerkingsverband tegen zwerfvuil en sluikstort, tovert de lopende reclamecampagnes van biermerken Jupiler, Maes en Gordon een week lang om tot een oproep om blikjes bier netjes in de vuilnisbak te gooien. Eerder dit jaar deden de frisdrankproducten Coca-Cola, Lipton en Spadel al afstand van hun exclusiviteit om zwerfvuil en sluikstort te helpen terugdringen.
« We recycleren de vertrouwde campagnebeelden en de bekende slogans, » verduidelijkt Kelly Baetens, projectverantwoordelijke bedrijven van Mooimakers. « Maar we maken er telkens een oproep van om geen zwerfvuil achter te laten, en de blikjes bier netjes weg te gooien waar ze thuishoren: in de vuilnisbak. We zijn blij dat drie concurrerende merken samen hun schouders zetten onder de strijd tegen zwerfvuil. »


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




