Oona integreert The Growth Revolution

Communication / News

Oona startte in 2003 als een PR-bureau met een passie voor creative storytelling en lifestyle channels. De focus op content is gebleven: everybody still loves a good story. Door de continue opmars van digitale kanalen is Oona uitgegroeid tot een full service content partner met een team van 50 digital natives in Antwerpen, Amsterdam en Gent. De integratie van growth marketing bureau The Growth Revolution is een nieuwe stap in de evolutie.

“Wat ons aantrekt tot The Growth Revolution is enerzijds de cultuur en het netwerk van een core digital agency en anderzijds de competenties op het vlak van onder meer hyper-targeting en lead generation. De core business van oona is content en publishing, de integratie van TGR zal de performance van onze digitale content verder versterken. Het samenspel van content, PR, social media- en influencer kanalen en lead generation is in volle ontwikkeling,” aldus CEO en founder Werner De Smet“Bij Oona zijn wij ons altijd blijven aanpassen aan een snel veranderende realiteit. Wij investeren in innovatie. De integratie van TGR is een volgende stap in de organische groei van ons aanbod. Vanuit onze visie op content en een sterke connectie met diverse communities en kanalen willen we een grotere en meer meetbare impact creëren.”

De naam TGR en het serviceaanbod blijven bestaan. Het team wordt echter volledig geïntegreerd binnen het digital content team van Oona onder leiding van creative director Nigel Ooms. TGR brengt de technische skillset van het content team weer een stap verder. Naast content creation (waaronder talent collaborations), influencer marketing, social content planning en social advertising heeft dit team nu ook lead generation en hyper-targeting expertise aan boord. Het digital content team verdubbelt daardoor in omvang en capaciteit. Zo vormt zich één team van +10 digitale experten, elk met hun eigen specialisatie. Het verhaal blijft verbonden aan Oona’s netwerk van lokale communities en inzicht in hoe millenials en Gen Z vandaag digitale kanalen consumeren.