Communicatiebureau oona heeft er een head of content bij. Sofie Albrecht begon in 1998 als lifestyleredactrice bij Knack Weekend om vervolgens een uitzonderlijk parcours af te leggen als beauty experte, blogger, freelance journaliste en redactiecoördinatrice.
De afgelopen jaren is er in de mediasector sprake van een ongekende shift. De verandering in gebruik van traditionele media en de explosieve toename van online en sociale media vragen om een andere vorm van marketing en communicatie voeren. Mediagebruikers bepalen nu grotendeels zelf de boodschappen die op hun afkomen en waardevolle, en relevante content is daarbij cruciaal. Vanuit z’n DNA en de insteek ‘everybody loves a good story’ is het net die content waarin oona altijd in geïnvesteerd heeft.
« Het is in deze context van fundamenteel belang om ons team te versterken met iemand die het Benelux medialandschap van buiten, maar vooral ook van binnen kent, » zegt Werner De Smet, ceo bij oona. « Met Sofie aan boord kunnen we rekenen op iemand die mee waakt over de kwaliteit en authenticiteit van de content die we creëren. Sofie kan bogen op een sterk netwerk binnen die specifieke kanalen en weet hoe we met content nog beter aan de slag kunnen gaan in dit nieuwe paradigma. »
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]