Het onlangs uitgebreide Lights by TENA-assortiment is speciaal ontworpen om de hele dag droog en fris door te komen en de handige Oooeps App helpt bij de oefeningen. De campagne ‘C’est la vie’ wil het taboe rondom dit ongemak doorbreken.
De in 2015 gelanceerde inlegkruisjes lights by TENA met de FeelFresh Technology zijn speciaal ontworpen om vocht in te sluiten en geurtjes te neutraliseren. Lights by TENA voert voor dit bredere assortiment de campagne ‘C’est la vie’, met advertenties, een website en een televisiespot (van BBDO London en Brussel). “Het is nergens voor nodig om je leven in de pauzestand te zetten, alleen omdat je soms te maken hebt met het verlies van enkele druppeltjes," licht Marjolijn van Mierlo toe als marketing communicatiemanager van lights by TENA. "Met onze ‘C’est la vie'-campagne willen we benadrukken dat je echt niet de enige bent die hier wel eens mee te maken krijgt. En onze app in combinatie met het bredere lassortiment maakt dit veelvoorkomende ongemak wat minder hinderlijk voor vrouwen."
https://www.youtube.com/watch?v=S1kWPCgL54Y
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]