Dat wordt gebroed op televisiereclame op maat, is geen geheim. De Tijd weet vandaag te melden dat Telenet in november gerichte televisiereclame zal uittesten. "De markt is er nu duidelijk klaar voor. Adverteerders zien het stilaan als iets onmisbaars," zegt Jeroen Bronselaers van Telenet in De Tijd. Telenet voert de test uit met Vier en Vijf, terwijl ook Proximus niet stilstaat: nog deze maand start Proximus een test met VTM, VRT, RTBF en RTL.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]