Dat wordt gebroed op televisiereclame op maat, is geen geheim. De Tijd weet vandaag te melden dat Telenet in november gerichte televisiereclame zal uittesten. "De markt is er nu duidelijk klaar voor. Adverteerders zien het stilaan als iets onmisbaars," zegt Jeroen Bronselaers van Telenet in De Tijd. Telenet voert de test uit met Vier en Vijf, terwijl ook Proximus niet stilstaat: nog deze maand start Proximus een test met VTM, VRT, RTBF en RTL.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]