Chérie FM pakt uit met een nieuwe campagne van het reclamebureau Silver & Copper, ditmaal om zijn nieuwe series podcasts te promoten. Dragen de campagne: Brigitte Weberman, de presentatrice van Pop Food, Marie-France Vodikulwakidi (Culture Connect), Ondine Sténuit (Moda Moda) en de vier van Si j’étais Elle. Zij figureren bij wijze van spreken als sterren in de campagne. Hier vindt u meer infomatie over de podcasts.
Credits
Reclamebureau: Silver & Copper
Creatives: Didier Vanden Brande; Carl Andry
Art Director: Anabelle Gérardy
Photographer: Christophe Gilbert
Contacts client: Kim Beyns (Directeur Marketing ChérieFM), Laure Di Francesco (Head of Communication
ChérieFM), Marie Vignau (Product Manager ChérieFM)
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]