Op stap met Wolf

Wolf is een opkomend biermerk dat op vele vlakken actief is. Het stuntte dit voorjaar met een eigen Wolf Magazine en wie dacht dat dit een eenmalige wolvenstunt was, is eraan voor de moeite. Volgende week verschijnt het tweede nummer van Wolf Magazine. Dat is een volwaardig lifestylemagazine dat gratis (!) in alle Wolf-kanalen verspreid wordt: cafés, drankenhandels, Carrefour en restaurants, in een oplage van 10.000 exemplaren.In het eerste nummer werd veel verteld over Wolf zelf - logisch, omdat dat het eerste nummer was en de brouwerij zichzelf wilde voorstellen. In het tweede magazine komen al meer lifestyle-onderwerpen aan bod. Voor de advertentiewerving staat WolfMedia in.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


