Op zoek naar beste (jonge) mediaplanners

Om het reclamevak bij jongeren te promoten zetten Var, IP en UMA de schouders onder de Young Media Channel & Expert Award. Om die internationale prijs in de wacht te slepen, moeten de jonge mediaplanners een innovatief en creatief mediaplan uitwerken op basis van een briefing van een adverteerder. Wie daarbij de klassieke en nieuwe media combineert, heeft alvast een voetje voor. Alle mediabureaus kunnen nu hun beloftevolle junior mediatalenten inschrijven voor de YMCE Award via deze link.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]