Het Autosalon 2018 is volop aan de gang en er is weer heel wat te ontdekken. In het bijzonder in paleis 5 op de stand van Opel. Daar kan je een Insignia Exclusive configureren in de kleur van… je ogen. Een wagen is immers een verlengstuk van je persoonlijkheid en een streven naar uniek design. Zo is de “Exclusive”-editie van de Opel Insignia verkrijgbaar in meer dan een miljoen kleuren en om dit te benadrukken, ontwikkelden Opel en LDV United een “exclusive eye booth” die via een macrolens je ogen capteert en een metallic kleurenpallet van je iris extraheert. Zo kan jij jouw unieke kleur kiezen.
Je kan je Insignia Exclusive meteen online delen of nog beter: bestellen bij je Opel Verdeler. Te ontdekken op de stand van Opel in paleis 5.
Credits
CLIENT: Opel Belgium
AGENCY: LDV United
Contact client: Annick Geerts, Bert Vangramberen, Els Weyenberg
ACCOUT TEAM: Eva De Gendt, Tim Lemmens
Creative Director: Kristof Snels
Creation: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
DIGITAL DEVELOPMENT: Lunar Gravity
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]