Een sage, zes dagen lang: een primeur voor Opel, met de hulp van Carat (Dentsu Aegis Network) en LDV United. Ja, u leest het goed: Opel adverteerde vorige week zes dagen lang in de krant, van maandag 8 tot en met zaterdag 14 mei.
Met de slogan «’t Is beslist ! Het wordt een Opel » presenteerde Opel zijn actuele gamma (Mokka, Corsa, Karl, Zafira Tourer...) aan het grote publiek om de voordelen van elk van de modellen aan te tonen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]