Open een Heineken... en de hele wereld

Het staat buiten kijf dat het Belgisch bier het beste van de hele wereld is. Maar we zijn genereus: ook anderen mogen hun bier hebben en koesteren. Zoals onze noorderburen. Die hebben Heineken. En dat merk schakelde Publicis London in voor een nieuwe campagne. Wie een Heineken opent, opent het gesprek, de dialoog. Je wordt open van geest. In de spot zitten twee mensen bij elkaar en ze zijn het niet echt eens. Ook niet over het openen van een Heineken. Of wel?
Deze campagne maakt deel uit van het concept « Open your world » van Heineken. Het gaat niet enkel om gezelligheid, maar ook om openheid van geest...
https://www.youtube.com/watch?v=8wYXw4K0A3g
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]