Open een Heineken... en de hele wereld

Het staat buiten kijf dat het Belgisch bier het beste van de hele wereld is. Maar we zijn genereus: ook anderen mogen hun bier hebben en koesteren. Zoals onze noorderburen. Die hebben Heineken. En dat merk schakelde Publicis London in voor een nieuwe campagne. Wie een Heineken opent, opent het gesprek, de dialoog. Je wordt open van geest. In de spot zitten twee mensen bij elkaar en ze zijn het niet echt eens. Ook niet over het openen van een Heineken. Of wel?
Deze campagne maakt deel uit van het concept « Open your world » van Heineken. Het gaat niet enkel om gezelligheid, maar ook om openheid van geest...
https://www.youtube.com/watch?v=8wYXw4K0A3g
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]