Het staat buiten kijf dat het Belgisch bier het beste van de hele wereld is. Maar we zijn genereus: ook anderen mogen hun bier hebben en koesteren. Zoals onze noorderburen. Die hebben Heineken. En dat merk schakelde Publicis London in voor een nieuwe campagne. Wie een Heineken opent, opent het gesprek, de dialoog. Je wordt open van geest. In de spot zitten twee mensen bij elkaar en ze zijn het niet echt eens. Ook niet over het openen van een Heineken. Of wel?
Deze campagne maakt deel uit van het concept « Open your world » van Heineken. Het gaat niet enkel om gezelligheid, maar ook om openheid van geest...
https://www.youtube.com/watch?v=8wYXw4K0A3g
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]