Opening radio- en tv-planning 2022 al op 15 november

VIA, de koepel van de audiovisuele regies, deelt mee dat vanaf 15 november kan gestart worden met de boekingen van radio voor volgend jaar. Deze datum werd na overleg met de 4 betrokken regies – VAR, RMB, IP Belgium en DPG Media – vastgelegd met als doel de efficiëntie van het proces te verhogen. Zo kunnen adverteerders en mediabureaus een plan in zijn geheel afwerken en hoeft dit niet in verspreide slagorde te gebeuren.
In het verlengde hiervan is beslist om er eveneens voor te zorgen dat alle ‘windows’ voor tv-aankopen op alle zenders vanaf die datum open zullen zijn. Alle betrokken regies – Ads & Data , DPG Media, IP Belgium, RMB, Transfer en VAR – hebben zich hiermee akkoord verklaard. VIA is verheugd dat het tot deze alignering is kunnen komen en hoopt hiermee een bijdrage te leveren aan een vlotte werking van de markt.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





