In november klokte VIER af op een stabiel gemiddeld marktaandeel van 14,8% op VVA 18-54. Dankzij sterke lokale producties in de periode september-december is de zender goed op weg om de beoogde 14% te halen. VIER streeft overigens naar een marktaandeel van 20% op VVA 18-54 in prime. De gloednieuwe programma's Ons Eerste Huis en The Show Must Go On benaderen dit streefdoel en bevestigen alvast. Ons Eerste Huis haalt momenteel een gemiddeld marktaandeel van 20,1% op VVA 18-54 en 429.540 kijkers, The Show Must Go On klokt tot nog toe af op 20% en 420.611 kijkers. De Slimste Mens ter Wereld is nog drie weken verwijderd van de grote finale op 22 december en kon eind november een zeer sterk marktaandeel van 40,6% op de VIER-doelgroep in de wacht slepen, goed voor maar liefst 1.170.950 kijkers.
Ook VIJF deed het de afgelopen maand goed met een gemiddeld marktaandeel van 6,1% op vr 20-49 en kon een groei van 10,9% ten opzichte van vorig jaar in de wacht slepen. ZES is still on a roll en scoorde ook in de maand november boven de beoogde 1%. Gemiddeld haalde de zender een all day marktaandeel van 1,9% op VVA 18-54.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]