Met een nieuwe campagne schenkt Orange zijn bestaande en nieuwe klanten die een abonnement nemen een personal assistant Google Nest Mini voor 9€ of een Google Nest Hub voor 49€.
Om deze actie te ondersteunen en een functionaliteit van de Google Nest te illustreren, informeert Orange de reizigers over het treinrooster in realtime. De data van de NMBS verschijnen in realtime op een 5m² scherm dat geïntegreerd werd op de monumentale Elevator Walls van Antwerpen Centraal. Deze opmerkelijke Out of The Box-actie wordt versterkt met een multimediacampagne alsook een nationale out-of-home campagne die tot midden november te zien zal zijn in het straatbeeld, in de stations en in de Brusselse metro. De actie werd mede mogelijk gemaakt door Havas Media en het creatief bureau Publicis, Posterscope enPublifer.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]