ORANGE EN PUBLICIS GROUPE ZETTEN VOETBALFANS OP EERSTE RIJ

Crea / News

In deze bizarre tijden van bubbels en thuishokken, waren het vooral de voetbalsupporters die er geen bal van snapten. Grote onzekerheid omtrent de competitie, een dikke streep doorheen de rekening van de Belgische voetbalbond, maar vooral de vraag wanneer er nu eindelijk nog eens gespeeld ging worden? Met al die passie en dat enthousiasme moet je toch ergens naartoe …

Orange, als nieuwe sportcontentspeler op de markt, komt met een aantrekkelijk aanbod: Belgisch voetbal scoren op je tv voor maar €10,99 per maand als Love-Trio klant. Ja hoor, dankzij deze deal met Eleven Sports kunnen voetbalfans voor de Belgische competitie nu ook bij Orange terecht. Want als voetbalfans in hun kot moeten blijven, laat ze dan tenminste uit hun dak gaan, zo dacht men bij Orange. Zo blijven supporters genieten van hun favoriete hobby en kunnen ze hun geliefde ploeg match na match bijstaan, telkens vanop de eerste rij. Want fans zonder voetbal, dat zit scheef.

Online video

CREDITS

Client: Orange

Contacts: Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Isabelle Hankard, Oriane Saloum, Tim Thomaes

Advertising Agency: Publicis Groupe Belgium

Creative Directors: Koenraad Lefever; Mathieu Cardon

Creatives: Jan Denys, Charles-Elie Chauvaux, Jannik Vinck, Maxime Van Parys

Sr Brand & Campaign Strategist:  Jan Govaert

Connection Planner: Anthony O’Donnell

Account Director: Filip Van Der Haegen 

Account Managers: Elke Piron, Marine Jonkers 

Moving Images Lead/TV Producer: Marc Van Buggenhout

Film Production Company: Producteur Provocateur

Director: André Maat

Executive Producer: Eric Daem

Sound: Publicis Groupe Belgium

Sound Lead: Tom Garcia

Sound Engineer: Mathias Lewis

Digital production:Publicis Groupe Belgium

Digital Production Lead:Teo Rasmerita

Motion Designer:Thierry Vandermeulen

Print design:Publicis Groupe Belgium