Orange en Publicis zorgen voor dubbel zoveel data

Filmpjes bekijken op YouTube, foto’s sharen op Instagram, series en films streamen online... we kunnen niet meer zonder mobiele data en we krijgen er niet genoeg van. Daarom geeft Orange al zijn klanten met een Love-combinatie nu dubbel zoveel mobiele data.
In een nieuwe campagne voor Orange pakt Publicis uit met een televisiespot die de voordelen van dubbel zoveel mobiele data in beeld brengt met heel wat muzikanten, figuranten, internetsymbolen en veel. Want met double data ligt de wereld van het internet letterlijk aan je voeten. De campagne werd uitgewerkt in verschillende media (TVC, radio, OOH, digitale OOH, online bannering) en is te zien vanaf 14 september.
Credits:
Agency : Publicis Brussels
Advertiser : Orange
Client : Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Oriane Saloum
Creatives: Daniel Van den Broucke - Maarten De Maayer
Creative Directors : Marc Richard Vander Heyden - Kermit Cota
Account Team : Filip Van Der Haegen - Amandine Clio - Fréderic Sodermans
Strategy : Berten Peremans – Annemie Goegebuer
Agency TV Producers : Marc Van Buggenhout, Daan Feytongs
TV Production Company: Made in Brussels
Director: Romain Quirot
Executive Producer: Patrick Van Hautem
DOP: Jon Gaute Espevold
Post-producer: Didier Malchaire
Editor: Romain Quirot
Colour grading: ACE
Agency Sound Producer : Monique Sampermans
Sound Director : Tom Garcia
Sound Production : Prodigious

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


