Filmpjes bekijken op YouTube, foto’s sharen op Instagram, series en films streamen online... we kunnen niet meer zonder mobiele data en we krijgen er niet genoeg van. Daarom geeft Orange al zijn klanten met een Love-combinatie nu dubbel zoveel mobiele data.
In een nieuwe campagne voor Orange pakt Publicis uit met een televisiespot die de voordelen van dubbel zoveel mobiele data in beeld brengt met heel wat muzikanten, figuranten, internetsymbolen en veel. Want met double data ligt de wereld van het internet letterlijk aan je voeten. De campagne werd uitgewerkt in verschillende media (TVC, radio, OOH, digitale OOH, online bannering) en is te zien vanaf 14 september.
Credits:
Agency : Publicis Brussels
Advertiser : Orange
Client : Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Oriane Saloum
Creatives: Daniel Van den Broucke - Maarten De Maayer
Creative Directors : Marc Richard Vander Heyden - Kermit Cota
Account Team : Filip Van Der Haegen - Amandine Clio - Fréderic Sodermans
Strategy : Berten Peremans – Annemie Goegebuer
Agency TV Producers : Marc Van Buggenhout, Daan Feytongs
TV Production Company: Made in Brussels
Director: Romain Quirot
Executive Producer: Patrick Van Hautem
DOP: Jon Gaute Espevold
Post-producer: Didier Malchaire
Editor: Romain Quirot
Colour grading: ACE
Agency Sound Producer : Monique Sampermans
Sound Director : Tom Garcia
Sound Production : Prodigious
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]