Orange heeft ongebruikelijke boodschap

Voor telecomoperatoren is de eindejaarsperiode traditioneel de belangrijkste periode van het jaar. Orange maakt eind 2016 het verschil met een opvallende boodschap. De eindejaarscampagne van Orange, verzorgd door Publicis Brussels, werd midden november afgetrapt met een uitgebreide print- en radio cadeaucampagne rond drie promoties. Naast een standaard printcampagne volgde ook bijzondere OOH communicatie op een aantal strategische locaties in heel het land.
Vanaf december, in een tweede golf, toont een televisiecommercial in een regie van Bram Van Riet (Caviar) een opvallende, maar zeer menselijke boodschap voor een telecomoperator: « Schakel dit eindejaar je smartphones uit aan tafel en maak even ruimte voor wat écht telt…», namelijk je familie en vrienden.
Credits:
Client: Orange
Contacts : Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Oriane Saloum
Agency : Publicis Brussels
CD: Tom Berth
CD: Geert De Rocker
AD: James Gambrill
Copy: Bram Van Moorhem
Account Team: Filip Van Der Haegen, Amandine Clio
Strategy: Annemie Goegebuer, Berten Peremans
Print Production: Marleen Hemeleers
Art Buyer: Victoire Kaiser
Retoucher: Frederic Dupont
TV Producer: Marc Van Buggenhout
Film Production Company: Caviar
Director: Bram Van Riet
Executive Producer: Werner De Coninck
Producers: Niki Michiels
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]