Orange heeft ongebruikelijke boodschap

Crea / News

Orange

Voor telecomoperatoren is de eindejaarsperiode traditioneel de belangrijkste periode van het jaar. Orange maakt eind 2016 het verschil met een opvallende boodschap. De eindejaarscampagne van Orange, verzorgd door Publicis Brussels, werd midden november afgetrapt met een uitgebreide print- en radio cadeaucampagne rond drie promoties. Naast een standaard printcampagne volgde ook bijzondere OOH communicatie op een aantal strategische locaties in heel het land.

Vanaf december, in een tweede golf, toont een televisiecommercial in een regie van Bram Van Riet (Caviar) een opvallende, maar zeer menselijke boodschap voor een telecomoperator: « Schakel dit eindejaar je smartphones uit aan tafel en maak even ruimte voor wat écht telt…», namelijk je familie en vrienden.

Credits:
Client: Orange
Contacts : Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Oriane Saloum
Agency : Publicis Brussels
CD: Tom Berth
CD: Geert De Rocker
AD: James Gambrill
Copy: Bram Van Moorhem
Account Team: Filip Van Der Haegen, Amandine Clio
Strategy: Annemie Goegebuer, Berten Peremans
Print Production: Marleen Hemeleers
Art Buyer: Victoire Kaiser
Retoucher: Frederic Dupont
TV Producer: Marc Van Buggenhout
Film Production Company: Caviar
Director: Bram Van Riet
Executive Producer: Werner De Coninck
Producers: Niki Michiels