Orange-home not-so-sweet-home

Crea / News

ORANGE
We kennen het allemaal, die momenten waarop niets gaat zoals gepland. Zoals thuiskomen na een lange werkdag, denken dat je eindelijk kan ontspannen... en dan gaat plots alles mis. In de nieuwste campagne voor het unlimited all-in aanbod LOVE van Orange zet Publicis Brussels uitgerekend deze lichtelijk frustrerende momentjes in de verf, en op muziek. Gelukkig is er nog het tv + internet + mobiel aanbod van Orange, zodat elk gezinslid kan doen wat hij graag doet, wat er ook gebeurt.

De spot werd geregisseerd door de jonge New Yorkse regisseur Ryan Patrick en is dankzij de authentieke casting pijnlijk herkenbaar. De meesterlijke soundtrack werd gecomponeerd door Peter Baert van Raygun.


Credits
Campaign Name : LOVE
Advertiser/Client : Orange
Product/Service : Telecom
Date of First Appearance : 25/03/2019 on radio and TV in Flanders, and TV 27/03 in Wallonia Country : Belgium
Name of Client Contact : Isabelle Vanden Eede – Nathalie Moons -– Oriane Saloum – Stéphanie Etienne -Isabelle Eygenraam – Simon Van Cauteren –
Title/Position Client : Oriane Saloem
Media : Havas Audrey Feynants, Maurine Piette Creative Director : Kwint De Meyer, Willem De Wachter Digital Creative Director : Lode Vochten
Creation: Maxime Damo, Greg Titeca,
Copy adaptation: Johan Minnebo
Account team: Filip Van Der Haegen, Elke Piron,
Strategic Planner : Jan Govaert
Connection planner: Fiona Boyle
Radio production: Tom Garcia, Alain Guillaume, Saartje Goris
Television production: Marc Van Buggenhout, Daan Feytongs TV Director: Ryan Patrick
Televison production company: Producteur Provocatuer Sound: Raygun
Music Composition: Peter Baert
Digital account team: Emily Olaerts, Sebastien Pochet, Florian Hoffreumon Digital adaptations: Maxime Van Parys, Jannik Vinck
Video Motion Designer: Bart Callaerts