Orange pakt Antwerp Tower in

Communication / News

Orange Tower

Vanaf vandaag ziet de Antwerp Tower op De Keyserlei in Antwerpen er (tijdelijk) helemaal anders uit. Orange heeft namelijk een enorme rol geschenkpapier (6,5m breed op 100 meter hoog) aan de bekende wolkenkrabber gehangen als officiële start van de eindejaarsperiode. Deze campagne werd bedacht door communicatiebureau Publicis Brussels. Voor het design van het inpakpapier klopte men aan bij het Gentse ontwerpersduo Toykyo. En Pop Media verzorgde de praktische realisatie van ‘de grootste rol inpakpapier van het land’, waarvoor onder meer een team alpinisten werd ingeschakeld.

De rol weersbestendig geschenkpapier zal effectief gebruikt kunnen worden om cadeautjes in te pakken. Shoppers kunnen met andere woorden hun eindejaarsgeschenken gratis en origineel laten inpakken dit jaar. Orange voorziet naast het doek dat aan de toren hangt ook 3 kilometer aan echt inpakpapier in hetzelfde unieke design. Wie zijn of haar kerstcadeautje dit jaar dus op een originele manier wil laten inpakken, kan vanaf maandag 5 december terecht in de Orange pop-up store op de benedenverdieping. Daar wordt  het geschenkpapier week na week van de toren verder afgerold om opgedeeld te worden in stukjes, klaar voor gebruik: op 8, 12, 17, 20 en 23 december wordt het inpakpapier naar beneden gelaten en afgesneden om exact 11.00 uur. En iedereen is tot 25 december welkom met al zijn cadeautjes.

 

Credits

Agency : Publicis Brussels

Advertiser : Orange

Product/Service : Telecom

Media : Havas (Audrey Feynants) - Geoffroy Walckeniers (Pop Media)

Client contact: Isabelle Vanden Eede – Nathalie Moons - Marie Treguier – Oriane Saloum

Creative Directors : Tom Berth - Geert De Rocker – Naïm Baddich

Creation: James Gambrill – Karen Fonteyne – Bram Van Moorhem

Account Team : Filip Van Der Haegen - Fréderic Sodermans – Amandine Clio

Strategy : Berten Peremans

Art Buyer : Victoire Kaiser

Design : Toykyo