Orange wil dé bold challenger in de Belgische telecommarkt blijven. Als voorvechter van meer keuzevrijheid voor de consument gaat het merk naar eigen zeggen nu wel héél ver: voor de lancering van de nieuwe campagne, met in de hoofdrol niemand minder dan Jean-Claude Van Damme himself, kan je mee het script van de nieuwe Orange-spot bepalen, en dus ook het lot van 'JCVD'.
Op de campagnesite www.yourorangead.be kan iedereen proeven van de keuzevrijheid die je krijgt bij Orange. "Come on what are you waiting for? " dagen Orange, Publicis en Jean-Claude Van Damme iedereen uit...
https://www.youtube.com/watch?v=wKADn88l6LQ&feature=youtu.be
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]