Orange wil dé bold challenger in de Belgische telecommarkt blijven. Als voorvechter van meer keuzevrijheid voor de consument gaat het merk naar eigen zeggen nu wel héél ver: voor de lancering van de nieuwe campagne, met in de hoofdrol niemand minder dan Jean-Claude Van Damme himself, kan je mee het script van de nieuwe Orange-spot bepalen, en dus ook het lot van 'JCVD'.
Op de campagnesite www.yourorangead.be kan iedereen proeven van de keuzevrijheid die je krijgt bij Orange. "Come on what are you waiting for? " dagen Orange, Publicis en Jean-Claude Van Damme iedereen uit...
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]