Orange, Quick en Ikea samen in Big Play

Innovation / Media / News

Clear ChannelMet de nieuwe I-CONIC Van Praet van Clear Channel zorgen de XXL oplossingen van Big Play voor een aanzienlijke revolutie in de premium digitale affichage. Merken krijgen namelijk een volkomen nieuwe speelruimte aangeboden om te interageren met consumenten. We zoomen in op de digitale combinatie met Orange, Quick en Ikea.

De I-CONIC Van Praet is gelegen langs een van de belangrijkste verkeersassen voor het inkomende verkeer richting de binnenstad en kijkt uit op Docks, het eerste “shopping district” in Brussel sinds 35 jaar. De I-CONIC De Brouckère meet ± 140 m² op formaat 16/9 en is te zien in het centrum van Brussel, te midden van een voetgangerszone die volop in ontwikkeling is. De I-CONIC Delta vult dit XXL trio aan en levert een nog grotere zichtbaarheid bij een slordige 35.000 pendelaars die dagelijks de zuidoostelijke verkeersas naar de hoofdstad nemen.

Big Play staat synoniem voor innovatie en diversiteit, krachtige ‘value propositions’ om uw campagne om te vormen tot een onvergetelijke merkervaring. De aankoopflexibiliteit zal het immers mogelijk maken om een doelgroep op lange termijn te bereiken, maar ook om aanwezig te zijn op specifieke door de klant gekozen momenten. U bepaalt zelf de impact van uw campagne door te kiezen voor ofwel een enkele I-CONIC ofwel een combinatie van de drie in Big Play.

Drie adverteerders hebben deze digitale combinatie getest. Quick heeft de zaken groots aangepakt met de ‘Big’ campagne voor zijn hamburgers in groot formaat, net zoals elk I-CONIC scherm uit Big Play een grootse impact oplevert.

Voor de « All You Need is Love » actie is Orange erin geslaagd om op een vernuftige manier een auditieve campagne te vertalen naar een visuele drager dankzij de creativiteit en flexibiliteit van digitaal. Het karaoke-effect van de letters lichtten op het ritme van het alom bekende deuntje op en was zichtbaar in Brussel op Big Play en de digitale City Play schermen.

Ikea heeft de Brusselse kunst in de kijker gezet met een creatieve campagne. Miguel Aguza, country external communication manager bij Ikea Belgium, legt uit: « Als sterke voorstander van dit digitale OOH aanbod in Brussel hebben we een speciek ontwerp uitgewerkt dat de Brussels kunst weerspiegelt uit onze nieuwe IKEA ART EVENT 2017 collectie. Het Brusselse artistieke duo Hell’O heeft hiervoor een van de 12 illustraties uitgewerkt op poster. »