Orange Tempo Giga en Publicis Groupe herladen je verbeelding 

Crea / News

Jongeren en smartphones, ze lijken wel aan elkaar verkleefd. Het is voor hen dan ook de poort naar die wonderlijke en vooral eindeloze online wereld. Wachten op de bus? Het wordt meteen een stuk interessanter van zodra je online wat kan scrollen. Maar wat als die online wereld plots op de meest bizarre manier de realiteit overneemt? Stel dat het herladen van je Orange Tempo Giga-prepaidkaart je meteen opzadelt met alle gekheid van het internet, waardoor elke saaie situatie plots een wilde wereld van Alpaca Piñatas, UFO's en – jawel -sprekende tennisballen wordt! 

Orange lanceert met de hulp van Publicis Groupe een social ad campagne op Instagram en Tiktok met speciale filters die vrij te gebruiken zijn. Saaie videocall? Gigantische wachtrij bij de bakker? Creëer instant je eigen gekke wereld met één van de filters! Je Tempo Giga-kaart herladen is meer dan gewoon data bijtanken. Je herlaadt ook je fantasie met eindeloos veel mogelijkheden. 

CREDITS  

Client: Orange - Simon Van Cauteren & Nathalie Moons 

Client Lead: Filip Van Der Haegen 

Account Manager: Elke Piron 

Account Executive: Malika Gharbi 

Strategy Director: Jan Govaert 

Content Strategist: Christina Goosdeel 

Creative Director(s): Koenraad Lefever & Mathieu Cardon 

Creative: Jeroen Van Laethem 

Copywriter NL: Wim Corremans 

Copywriter FR: Philippe Dorval 

Digital Designer: Christopher Goossens 

Moving Images Lead: Marc Van Buggenhout 

Moving Images Producer: Daan Feytongs 

Content Creator: Joris Van der Plaetsen 

Sound Lead: Tom Garcia 

Sound Producer: Saartje Goris 

Sound Engineer: Mathias Lewis 

External production 

Post-production & AR creation: PLAYAR Studio x Rabbit Hole Animation