Orange vierde drie keer Valentijn

Wat te doen als je een ‘feel good’ Valentijnsactie wil organiseren? Liefde gaat door de maag, dacht men bij Orange, en dus kozen ze als concept voor een activatie waarbij men een Valentijnslunch kon winnen, bereid door een topchef. Om het uitdagend te maken werd beslist om niet één, maar drie lunches te organiseren, op drie verschillende locaties met drie verschillende chefs, maar wel op dezelfde dag.
Voor de uitwerking van de actie deed Orange een beroep op vaste partner Panama Events. Panama Events wist Viki Geunes, Sang Hoon Gembrière en Alexandre Dionisio te strikken om een Valentijnsmenu samen te stellen. Viki Geunes is eigenaar van tweesterrenzaak ’t Zilte in Antwerpen. Sang Hoon Gembrière runt het internationaal vermaarde L’Air du Temps in Eghezée, eveneens een tweesterrenzaak. Alexandre Dionisio, met twee Michelinsterren achter zijn naam, staat sinds 2014 achter het fornuis van het Brusselse La Villa in the sky. Zij ontvingen elk op een afzonderlijke pop-up locatie in respectievelijk Antwerpen, Luik en Brussel. De winnaars die mochten aanschuiven, werden in de watten gelegd met een aperitief en driegangen menu.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]