Orbit by PUB: duurzaamheid door groepsdruk of ratio?

Media / News

pressure sanah-suvarna-161883-unsplashEen nieuwe naam voor Orbit by Pub op 25 oktober! Astrid Leyssens is oprichtster van Do Good Marketing, dat marketing- en CSR-diensten levert aan NGO's, start-ups en andere bedrijven en organisaties die 'de goede dingen' willen gaan doen. Zij beschikt over een uitgebreide ervaring in purpose companies.
Astrid Leyssens studeerde economie en marketing en houdt zich nu vooral bezig met maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO, of CSR in het Engels). Ze studeerde Impact Investing aan de universiteit van Oxford en is intussen een ervaren impact investor in Azië, Europa en Afrika. Ze is actief binnen We Forest en is Co-President van de hub Marketing and Society binnen de Belgian Association of Marketing (BAM).
Op 25 oktober gaat ze in op enkele do’s and don’ts in duurzaamheidsmarketing. Kiezen we voor het omhelzen van angst, waarschuwingen en rationele argumenten in onze communicatie over duurzaamheid of gaan we voor ego, groepsdruk, lifestyle en positieve boodschappen?
Vergezel ons op 25 oktober tijdens Orbit by Pub, een inspirerende namiddag en avond.