Orbit by PUB 2020: Met Wouter Boits richting menselijke communicatie

Communication / News

Dit jaar staat Orbit by PUB, de conferentie over duurzame marketing en communicatie, helemaal in het teken van transparantie: een van de ingrediënten van een duurzame wereld. PUB biedt u, samen met partners Fairtrade Belgium, AG Insurance, Ikea en The Oval Office, een midweekonderdompeling aan. Orbit by Pub 2020 start online op maandag 19 oktober. De midweek begint voor deelnemers met de ontvangst van een Toolkit Bag, op het werk of thuis. Afsluiten doen we in stijl, met een live-uitzending op 22 oktober.

Wat mag u verwachten? Een mooi panel aan sprekers, die hun tips & tricks zullen delen voor een duurzamere industrie. Onder hen: Wouter Boits, CEO van The Oval Office. En hij heeft wel wat te vertellen...

Wat al begon vóór de coronacrisis is sindsdien versterkt: de relatie die mensen hebben met merken, werkgevers, instellingen en de media is kritisch veranderd. Als consument, klant, werknemer, burger zijn onze behoeften en verwachtingen geëvolueerd naar meer open, interactieve en betrouwbare communicatie,” legt Wouter Boits uit. Tegenwoordig moet elke organisatie beter luisteren en communicatie ontwikkelen die echt waarde toevoegt aan het leven van de mensen. Of ze nu digitaal, sociaal of live communiceren, merken hebben de plicht om authentiek en transparant te zijn. Maar hoe moeten bedrijven, overheden en merken hun marketing en communicatie aanpassen aan een meer mensgerichte communicatie? Een van de sleutels tot succes in dit nieuwe tijdperk is het heroverwegen van communicatie: alles moet creatief, menselijk en vooral ervaringsgericht zijn.

Klaar voor een onderdompeling in transparantie? Schrijf u in voor deze derde editie van Orbit by PUB. Want de wereld van morgen begint vandaag.