Tony's Talk maakt iedereen gek

Communication / Marketing / News

Tony barOrbit by Pub verwelkomt op 25 oktober Willem Sleurs, marketingdirecteur van PAB Benelux.  Hij brengt er Tony’s Talk: crazy about chocolate, serious about people. Willem Sleurs gelooft dat creativiteit kleine ideeën kan doen uitgroeien tot grootse dingen, tot iets dat mensen doet engageren, hen raakt op een echt unieke manier, hun aandacht volledig opeist en hen doet begrijpen waarom dit goed is voor hen: “Ontdek hoe Tony Chocolonely mensen over de hele planeet gek maakt van chocolade en zorg doet dragen voor elkaar. Enkel samen kunnen we ervoor zorgen dat chocolade straks 100% slaafvrij is.”
Vergezel ons op 25 oktober tijdens Orbit by Pub, een inspirerende namiddag en avond. Of dacht u dat de wereld van de marketing, de communicatie en de media kan ontsnappen aan wat wellicht dé trend van de 21e eeuw wordt? Greenwashing is dood. Wie daarmee nog tracht uit te pakken, loopt ooit regelrecht tegen een muur aan. In 2014 al noteerde Nielsen in een internationale studie dat 55% van de toenmalige surfers verklaarden klaar te staan voor producten en diensten van bedrijven die bezorgd zijn over hun sociale impact en over de gevolgen voor het milieu, en om daar meer voor te betalen. We zijn intussen in 2018. En waar staan we?
Bij PUB stellen we ons alvast die vraag. Zijn we zelf een voorbeeld? Hoe kunnen we dat worden? We vragen onszelf zovele vragen en dat zijn wellicht dezelfde vragen die u zich stelt. Hoe slagen we in een duurzame transformatie? Welke zijn de voorbeelden die we kunnen volgen? Wat brengt dat op, duurzaam zijn? Hoe moet je daarover communiceren? We willen daar niet egoïstisch in een hoekje over nadenken, maar beslisten om allerhande experts daarvoor uit te nodigen. En u nodigen we uit om daarbij te zijn. Op 25 oktober in Brussel. Orbit by PUB. Welkom!