Vandaag lanceert Oreo, het koekjesmerk dat mensen stimuleert om de wereld met openheid en nieuwsgierigheid te bekijken, hun 30 Day Wonder Challenge op social media. Het merk gelooft dat tijdens de donkere, saaie en grijze dagen, iedereen wel wat extra Wonder kan gebruiken. Door de 30 Day Wonder Challenge te lanceren, hoopt Oreo geluk en plezier in het dagelijks leven van consumenten te brengen.
De 30 Day Wonder Challenge bestaat uit 30 leuke testjes en twists voor consumenten om hun dag op te vrolijken met grappige activiteiten en om hun leven met wat meer Wonder te vullen. Elke dag voor 30 dagen lang, startend op 23 januari, zal een challenge worden aangekondigd op het Oreo 30 Day Wonder Challenge Facebook eventpagina, waar consumenten zich voor aan kunnen melden. Deze uitdagingen variëren van goedemorgen zeggen tegen minstens 10 personen op weg naar werk of je liefde tonen aan een speciaal iemand waar je aan denkt. Andere challenges houden in dat je jezelf gelukkig lacht en dat je ja zegt op elke kans die je krijgt die dag.
Oreo staat bekend om zijn iconische koekje en zijn vrolijke en positieve kijk op het leven. Met deze campagne wil Oreo consumenten stimuleren om het kind in henzelf te ontwaken en verder te kijken dan de dagelijkse wereld, die van tijd tot tijd erg serieus kan zijn. De campagne zal, in samenwerking met PR-bureau Weber Shandwick, in Nederland en België lopen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]