Oscare en 10 weten Wat Jan Kan

Oscare is een nazorg- en onderzoekscentrum voor mensen met brandwonden en littekens. Naast medische revalidatie bieden ze ook psychische zorg aan voor slachtoffers van brand. Ze leren hen om te gaan met hun vaak ernstige verwondingen, zodat ze zich terug goed in hun vel voelen en zich opnieuw durven tonen op straat.
Ook sensibiliseren is een belangrijke taak van Oscare. Samen met 10 advertising werkte Oscare de campagne #watjankan uit om aan te tonen dat je ook met brandwonden de draad van het dagdagelijkse leven terug kan oppikken. De campagne, die loopt op radio, tv en social media, laat Jan aan het woord. Jan raakte ernstig verbrand en verloor daardoor beide handen maar niet zijn gevoel voor humor. Dankzij deze campagne brengt Oscare de brandwondenzorg meer onder de aandacht en rekenen we op de solidariteit van de kijkers en luisteraars.
De campagne is dankzij VAR te zien als boodschap van algemeen nut op één en te horen op de verschillende radiozenders van VAR: Studio Brussel, Radio 1, Radio 2, MNM en Klara.
Credits:
Client: Oscare
Title: #Watjankan
Agency: 10 Advertising
Client Contact: Koen Maertens – Peter van Rossum
Creation: Maarten Hofman
Creation: Katrin Van Eycken
Account manager: Thomas Schiltz
Production: Mediamixer
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]