Uncle Bob voelt zich thuis bij Overstock Home

De laatste jaren heeft meubelspecialist Overstock Home zijn designcollecties verder uitgebreid, met als kers op de taart een nieuwe conceptstore in Schoten en binnenkort ook in Wilrijk. Nu pakt de Belgische retailer uit met een nieuwe campagne, van de hand van Uncle Bob, waarin het merk zijn filosofie ‘Less house. More home’ neerzet.
De 20” televisiespot wil toegankelijk, relevant en herkenbaar zijn. Nu we met z’n allen meer dan ooit tijd thuis doorbrengen, is het belangrijk een plaats te hebben waar je je goed voelt en jezelf kan zijn. De spot werd ook uitgewerkt voor online toepassingen, voor een omnichannel approach. De campagne loopt tot het voorjaar van 2021.
Credits
Client: Overstock Home
Contact: Nicky Blondé, Kristina Lams
Creatives: Ministerie van Creatieve Zaken (Steven de Vreese & Robin Dhondt)
Director: Sidney Van Wichelen
First AD: Francis Bosschem
DOP: David Doom
Focus Puller: Nathan Lederman
Grip: Nils De Smet
Gaffer: Theo Fernandez
Animal Handler: Walter Verhoeven
Set Dressing: Maleblonde (Javor Malehounov & Marilyn Blondé)
Casting: De Profielen
Make-up: Edlyn Herrmann
Styling: Kina Vandevelde
Editing: Olivier Lambrechts
Grading: Florian Keirse
Sound Engineer: Eli Sundermann
Sound Postproduction: Raygun
Productie: Uncle Bob
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]