Ovide Agency verwelkomt Frederik van de Meulebroucke
Ovide Agency versterkt zich in België door Frederik Van de Meulebroucke mee aan boord te trekken. Die neemt, zij aan zij met Dorien Cox, de rol op van co-founder bij Ovide Belgium. Van de Meulebroucke verdiende zijn strepen 8 jaar lang aan bureauzijde bij onder meer C&C Advertising en Lewis. Daarna deed hij ervaring op aan klantzijde en stond hij 5 jaar lang mee aan de wieg van cybersecurity speler Phished. Nu keert hij aan bureauzijde terug naar zijn oude liefde. In tandem met Dorien Cox wil Van de Meulebroucke het klantportfolio van Ovide Belgium verder verbreden en vergroten.
De komst van Van de Meulebroucke bij Ovide in België is een volgende mijlpaal in het succesvolle 2024 waarin nieuwe klanten als Domino’s Pizza, Sonos en BSH (Bosch Siemens Home Appliances) werden verwelkomd. Het nu vijfkoppige team nam ook zijn intrek in een nieuw kantoor in het centrum van Antwerpen.
Dorien Cox, oprichter van Ovide Agency in België, vertelt: “De komst van Frederik komt op een belangrijk moment. We hebben in amper twee jaar tijd onze plek geclaimd in de Belgische bureauwereld. Samen met de collega’s in Nederland hebben we daarbij succesvol een duidelijke Benelux-propositie opgebouwd voor in het oog springende merken als Netflix, Catawiki en Sonos. Ik kijk met vertrouwen uit naar de toekomst om samen met Frederik Ovide in België verder uit te bouwen.”
Ovide Agency werd vijf jaar geleden opgericht in Nederland. Inmiddels werken er verspreid over de kantoren in België en Nederland meer dan 20 PR-consultants voor klanten zoals Netflix, Airbnb, Catawiki, HelloFresh, IWG en Sonos.