Oxfam valt met zijn laatste sensibiliseringscampagne rond belastingontduiking met de deur in huis. Wanneer bedrijven niet het correcte aandeel aan belastingen betalen, zijn privéfondsen noodzakelijk om essentiële diensten in ontwikkelingslanden te financieren, zoals bijvoorbeeld ziekenhuizen. Naar schatting gaat er op die manier jaarlijks een pak geld voor arme landen verloren. Maar liefst 1000 miljard euro zelfs in de Europese Unie.
Om dit te illustreren, ontwikkelde het Londense bureau Don’t Panic voor Oxfam een nieuwe televisiespot. Daarin is te zien hoe gemaskerde mannen een ziekenhuis binnendringen en zonder medelijden medisch materiaal stelen. Zelfs apparaten waar mensen aan gekoppeld zijn.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]