Oxfam valt met de deur in huis

Oxfam valt met zijn laatste sensibiliseringscampagne rond belastingontduiking met de deur in huis. Wanneer bedrijven niet het correcte aandeel aan belastingen betalen, zijn privéfondsen noodzakelijk om essentiële diensten in ontwikkelingslanden te financieren, zoals bijvoorbeeld ziekenhuizen. Naar schatting gaat er op die manier jaarlijks een pak geld voor arme landen verloren. Maar liefst 1000 miljard euro zelfs in de Europese Unie.
Om dit te illustreren, ontwikkelde het Londense bureau Don’t Panic voor Oxfam een nieuwe televisiespot. Daarin is te zien hoe gemaskerde mannen een ziekenhuis binnendringen en zonder medelijden medisch materiaal stelen. Zelfs apparaten waar mensen aan gekoppeld zijn.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


