Oxfam valt met de deur in huis

Oxfam valt met zijn laatste sensibiliseringscampagne rond belastingontduiking met de deur in huis. Wanneer bedrijven niet het correcte aandeel aan belastingen betalen, zijn privéfondsen noodzakelijk om essentiële diensten in ontwikkelingslanden te financieren, zoals bijvoorbeeld ziekenhuizen. Naar schatting gaat er op die manier jaarlijks een pak geld voor arme landen verloren. Maar liefst 1000 miljard euro zelfs in de Europese Unie.
Om dit te illustreren, ontwikkelde het Londense bureau Don’t Panic voor Oxfam een nieuwe televisiespot. Daarin is te zien hoe gemaskerde mannen een ziekenhuis binnendringen en zonder medelijden medisch materiaal stelen. Zelfs apparaten waar mensen aan gekoppeld zijn.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]