Oxfam valt met de deur in huis
Oxfam valt met zijn laatste sensibiliseringscampagne rond belastingontduiking met de deur in huis. Wanneer bedrijven niet het correcte aandeel aan belastingen betalen, zijn privéfondsen noodzakelijk om essentiële diensten in ontwikkelingslanden te financieren, zoals bijvoorbeeld ziekenhuizen. Naar schatting gaat er op die manier jaarlijks een pak geld voor arme landen verloren. Maar liefst 1000 miljard euro zelfs in de Europese Unie.
Om dit te illustreren, ontwikkelde het Londense bureau Don’t Panic voor Oxfam een nieuwe televisiespot. Daarin is te zien hoe gemaskerde mannen een ziekenhuis binnendringen en zonder medelijden medisch materiaal stelen. Zelfs apparaten waar mensen aan gekoppeld zijn.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]