De Jeugd Olympische Spelen 2018 in Buenos Aires hebben een mascotte. Geïnspireerd door de jaguar, familie van de wilde katten en een van de meest emblematische diersoorten in Noord-Argentinië, wil het organisatiecomité van de Jeugd Olympische Spelen met deze mascotte de jeugd aanzetten om de sport in te zetten om van deze wereld een betere plek te maken. De mascotte luistert naar de naam #Pandi, met een «hashtag», om de aandacht te trekken op zijn digitaal profiel.
De mascotte werd ontwikkeld door het Argentijnse bureau Human Full Agency. Het animatiefilmpje is ook al van Argentijnse makelij, meer bepaald van productiebedrijf Buda TV.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]