De Jeugd Olympische Spelen 2018 in Buenos Aires hebben een mascotte. Geïnspireerd door de jaguar, familie van de wilde katten en een van de meest emblematische diersoorten in Noord-Argentinië, wil het organisatiecomité van de Jeugd Olympische Spelen met deze mascotte de jeugd aanzetten om de sport in te zetten om van deze wereld een betere plek te maken. De mascotte luistert naar de naam #Pandi, met een «hashtag», om de aandacht te trekken op zijn digitaal profiel.
De mascotte werd ontwikkeld door het Argentijnse bureau Human Full Agency. Het animatiefilmpje is ook al van Argentijnse makelij, meer bepaald van productiebedrijf Buda TV.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]