Paperjam innoveert


Maison Moderne, de uitgever van het Luxemburgse magazine Paperjam, lanceert het komende jaar diverse digitale en papieren nieuwigheden om zo zijn status als referentiemedium voor de Luxemburgse economie te versterken.
Het papieren magazine wordt voortaan één maandelijks magazine van 164 pagina's. Een deel van de (thematische) dossiers (Paperjam2) verhuist naar een speciale sectie op Paperjam.lu. Er komt ook een sectie native advertising, met name voor b2b-communicatie.
Daarnaast komen er per jaar 37 thematische nieuwsbrieven voor gerichte doelgroepen: Paperjam Coffee Break, over technologie, human resources, de financiële markt, strategie, management en communicatie. Peperjam zette een filmpje op Youtube om al deze veranderingen toe te lichten.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


