De Paralympische Zomerspelen 2020 zou het eerste gezamenlijke wapenfeit van Mutant en Paralympic Team Belgium worden. Maar net zoals voor vele andere events heeft Covid-19 daar anders over beslist. De Paralympische Spelen zijn uitgesteld naar 2021. Maar dat wil niet zeggen dat de atleten de rest van 2020 hebben stilgezeten. Integendeel, ze blijven werken om er in 2021 te staan. En dat mag gezien worden.

mockups-design.com
Om het harde werk van de atleten te laten zien aan hun fans en sponsors, bedacht Mutant een prequel voor de campagne die er volgend jaar aankomt, namelijk ‘Je zal je ogen niet geloven in 2021’. De campagne toont beelden van verschillende atleten aan het werk, door de ogen van het publiek. En laat meteen een glimp van een beloftevolle toekomst in 2021 zien. De campagne wordt naast de 30” televisiespot ondersteund door prints, een radiospot en social ads.
https://www.youtube.com/watch?v=_t9jCLfXZb0&feature=youtu.be
Credits
Agency: Mutant
Brand: Paralympic Team Belgium
Client: Guillaume Gobert, Antoine Collard
Creative & strategic director: Odin Saillé
Business director: Maarten De Cuyper
Creative: Auke Moonen
Creative: Alex Noten
Designer: Yanis Berrewaerts
Client director: Emilie Kino
Client manager: Innie Tran
Director/Editor: Léo Marthaler
Radio & sound production: Raygun
Music by Gregory Caron
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]